· 

Anya! Csinálj nekem ebből táskát..

A kisvakond tarisznya

Előszedem a varrógépem, ritka alkalom, mert sok aprósággal jár. Egy nagy oldaltáskát tervezek, szépen előkészítek mindent, talán lesz egy pici időm varrni, mielőtt túl késő lesz. Apa itthon van, a gyerekkel ellesz... Gondoltam én :D

Épp leülök, egyméterke lánykám egy darabka kordnadrág rongyot lóbálva fut hozzám és tágra nyílt, lelkes kék szemeivel kér egy táskát. Mondhattam volna nemet? :) Naugye!


Az ám, de megkérdeztem mégis milyet? Őszintén nem tudom milyen választ vártam erre a 2,5 éves  lányomtól.

Apja gondolkodás nélkül válaszolt : Kisvakondosat! 

Mi sem természetesebb .


1. Csak egy sima varrás

Miután a bélést is nagy gonddal kiválasztotta, kivágtam a nadrágrongy méretét, és kifordítva összevarrtam. Csak annyi helyet hagyva ahol a táskát színére tudom visszafordítani. (Leírni sokkal bonyolultabb - ezt nem hittem volna : D )

2. Kifordítás

A lényeg: varrás után a téglalapot az anyag színére fordítom. ezután már csak a kis tarisznya oldalainak összevarrása van hátra.

3. Oldalvarrás

Semmi extra, béléssel kifelé, az egyik sarkából indulva U alakban végigvarrtam. Tettem oldalra két fület, amibe a tarisznya pántját tudom fűzni. Kész is, csak egy fordítás/pántfűzés. Jah meg a Kisvakond ! Nos őt kíméletesen rávasaltam :)


Kommentar schreiben

Kommentare: 0


,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi