· 

Kiscsacsi részlet

Egy beszélgetés után - lehet horgolni gyerekek mellett (ha hagyják :D ) - új lendületet vett a Kiscsacsi projektem. Kihívás: egy szobában az ébren lévő gyerekek mellett nekiláttam egy doboznyi kiscsacsi alkatrésznek.

2,5 éve húzódik, és szegény feje már régóta vár a többi részére. Tervezem, nem mintát olvasok, bontok-horgolok. Most épp azt, ami a dobozban van, csak a fej és a lapát fülek maradnak. Újratervezés, mert nem áll a lábán...


A pata

4 késznek gondolt patás lábat bontottam, mert az új verziómhoz másképp kellenek. Több napi munkám húztam le.  A kicsi a játszószőnyegen matatott, a nagy épp rajzolgatott. 

Nah végre nyugi van, horgolok! 2,3,4, szaporítás,1...

-Anyaaaa hol a csillagos párnám?

- .. 4...  Ahol hagytad, az ágyon. .. szaporítás ....

Kimegy, megvan a párna hozta a takarót is (juppí, nem kell keresni, jók vagyunk!) Lefekszik mellém, én folytatom.

- Anyaaaa takarj be kérlek!

- 8, 9, 10... - betakarom, közben a féléves kicsit unja magát, játszom vele is. Elvan - szupi folytatom

(általában kerek számoknál hagyom félbe, ha muszáj, így könnyebb megjegyeznem :D)

Jah.. le is kéne írni... toll, füzet : utolsó 3 sort pótlom (remélem így volt...) 

- Anyaaa rajzolhatok arra? 

- Öhmm - kissé erőltetett mosoly- keresek tiszta oldalt, ok? Erre már írtam.

Majd 4 éves kicsit lefoglalva, folytatom :D

11, 12, szaporítás, 1,.....

- Anya, rajzolj nekem valamit amit kiszínezhetek!

- számolok, pillanat !4,5, 6

- egy-kettő-három-négy.. - és röhög ..

 

Én is, de közben bontok :D Rajzolok, ő színez, féléves kap egy csomag papírzsepit (most az a sláger)

Folytatom, figyelni kell mert itt formázom (domborítom, homorítom) 

11, szaporítás, 1 , szaporítás, 1, 2, ..

- Anya ! Alszom, látod? 

- Aham.. látom csukva a szemed! számolok manó 13, 14... - fél szemmel a jegyzetfüzetem keresem, hova tehette???

- egy, kettő, három... - és röhög :D

Én is, de már csak kínomban, bontok. Pakolok is, mert a kicsi előhúzott egy kártyát az" éhes, álmos, nyűgös, fáj a foga,..." pakliból. Majd hajnalban folytatom, amikor mindenki alszik! :D :D

 

 

Szóval így lehet horgolni gyerekek mellett, ha hagyják :)))




,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi