· 

Tüsi a sündisznócska

Első látásra imádat! Nagyon jól eltalált kis süni, zabálnivalő pofival, hatalmas tappanccsal :) 

A minta Bernáth Csilla (KreáCIcÓ) alkotása, a Fonalparadicsom honlapján megvásárolható.

(itt olvasható egy mintabetekintő cikk)

 

Imádtam készíteni, gyorsan kész lett a tüskeborításig :D Itt ugyanis minden egyes sort újra kellett horgolnom. Egyszerűen nem figyeltem de a végére már belerázódtam. Kész lett és alig vártam, hogy összeállítsam a kis sünit. 

Bátran ajánlom mindenkinek, kezdjen bele, nem lehet nem szeretni :) 

 

Fonalak: 

test: Drops Safran (bézs 21)

póló: Gombolyda Guru (piros 7288)

S&S Limone (koralle 103)

Tüskeborítás Catania (csokibarna  162)

2-es tűvel 10 cm magas lett ülve.



,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi