· 

Dino - amigurumi világnap

dinosaur crochet amigurumi pattern magyar horgolás minta horgolt dínó
Dino amigurumi

Az  amigurumi világnap (április 25)  alkalmából indítottam egy kis játékot még 2020 ban a Facebook csoportomban.

 

Egy hirtelen ötlet és egy gyors tervezés - kivitelezés eredménye :). Egy kis dínó képe már egy évvel korábban megrajzolódott, de egyáltalán nem volt hozzá kedvem és időm, sőt egyáltalán nem is így nézett ki.

 

 

Nagyon szerettem volna valamit kitalálni az amigurumi világnap alkalmából így elkezdtem rajzolgatni, horgolni, igazából pár napom volt rá. Közben szóltam a csoportban, hogy meglepetéssel készülök - így csipkednem kellett magam :)

 

 

Azóta a minta teljesen elkészült:

MCAL

MCAL - Mystery Crochet ALong - vagyis egy meglepetés horgolás. A lényege az ilyen játékoknak az, hogy nem lehetet tudni mi lesz a végeredmény, csak részletekben érhető el a minta . Sőt hogy ennél nagyobb legyen a kihívás, minden rész időre ment, ha valaki kész volt, kapta a következőt. Nem gondoltam volna, hogy ennyien jelentkeznek rá és végül több mint százan meg is horgolják :) 

 

Nekem is kihívás volt, mert a minta 85-90%-os volt a játék indulásakor. Szerkesztenem kellett, rengeteg fotót készítettem a részekhez, az összevarráshoz. Versenyt futottam a résztvevőkkel :) 

 

Végeredmény

Hogy minél változatosabb legyen a végeredmény, szinte az utolsó pillanatban találtam ki, hogy két változat is legyen. Csak a szem kialakításban különböznek - az utolsó résznél lehetett választani. Külön siker számomra, hogy egészen eddig a részig szinte nem is sejtették mi lesz belőle :)

 

Mindenki lelkesen horgolta, amellett hogy élvezték a játékot, sokan új amigurumi fogásokat is tanulhattak belőle .

 

Kör- , háromszög- és négyszög alapokat kombináltam a mintában, több változatban is össze lehet varrni. Nem lett unalmas leírás, sőt eddig ehhez készítettem talán a legtöbb fázisfotót is!

Jó kis szórakozás volt, nagyon élveztem :) 

 

Nagyon remélem sikerül még idén egy hasonló eseményt indítani. :)

Teljes mintaleírás

Akik sajnos lemaradtak a játékról, a mintát magyar nyelven, egyben a két változattal itt vásárolhatják meg

 


Kis válogatás az elkészült dínókból :




,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi