· 

Repülő

amigurumi aeroplane repülő repcsi flugzeug plane gehäkelt crochet
Repülünk

Úgy adódott, hogy repülnöm kellett (volna, mert lekéstük), de hogy az itthon maradó lányomnak is kézzelfogható legyen ez, csináltam hát egy horgolt repülőt :) (tervezett) Indulás előtti éjszakán vele aludt el. Ám kisebb csalódás volt számára, hogy nem tudott beleülni, sebaj majd a kis-kedvence repülhet vele. Ilyen egyszerű ez.

A repcsi mintája nem saját találmány: innen vadásztam csak épp átalakítottam egy picit :) Kényelmes fejtámlás ülést csináltam, élethű színekkel készítettem és a szárnyát is átformáltam. Patentos nózival próbáltam egy kis gondolatelterelőt beledolgozni: inkább a játék öröme maradjon meg, ne az hogy elrepültem.

Részletesebb magyar leírást kicsit későbbre kell halasztanom, addigis itt vannak a képek :)

Kommentar schreiben

Kommentare: 0


,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi