· 

Ürge

Már írtam korábban, hogy 2019 októberben a horgolmányaimat egy Amigurumi világkiállításra hívták meg New Yorkba. Amire bizony készülni kellett egy témában - ez volt a veszélyeztetett fajok a világon (info: RESOBOX). Az ürgét választottam és így született meg egy ürgekölyök :) Nagy sikere lett, azóta többet is horgoltam belőle, sőt készült egy lányos verzió is.

ground squirrel crochet pattern
Peti ürgekölyök

Fonal: Mayflower 8/4 Organikus pamut (homok és fehér szín)

GOTS minősítéssel - puha vékony fonal, szeretem használni

zöld:  Rainbow cotton melange

european ground squirrel
Panni ürge

Fonal: Mayflower 8/4 Organikus pamut (homok és fehér szín)

pulcsi : Rainbow organic Cotton (40)

mindkettő GOTS minősítéssel - puha vékony fonal, szeretem használni 

szoknya:  Adina batik - még Zizi a zebra horgolásából maradt

Tűnemezelés:

A fiú változatnál használtam a tűnemezelést, nagyon cuki pofija lett tőle. Részletesen ebben a cikkben írom le a menetét  - sokkal könnyebb, mint amilyennek gondolná az ember :) 




,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi