· 

Cirok a mókus

Jó pár éve rajzoltam meg ezt a mókust a nagylányomnak, akkor kérte hogy horgoljam is meg. Elkezdtem, de nagyon sokszor abbahagytam sajnos. A farka sosem sikerült olyannak amilyennek szerettem volna.

 

Idén ezen is átlendültem, elengedtem az elvárásaimat és végre befejeztem ezt a mintát is :)

 

 

 

A minta magyarul a ravelry boltban vásárolható meg: Cirok a  mókus

Mintabetekintő

A teljes mita 20 oldalas, összesen 30 fotóval kiegészítve. Készítettem hozzá pár oldalas online lapozható mintabetekintő dokumentumot is:

A minta legnehezebb része a szempillafonalas horgolás. Vannak akik nem szeretik és igen : sajnos bosszantó a horgolása, de az a jó ebben a fonalban, hogy nem látszódnak a hibák :) El kell engedni a sor végi számokat és lazán kell horgolni, bontani sem mindig érdemes... 

TIPPek a horgoláshoz:

  • használj soronként több jelölőt (mondjuk 10 szemenként) ha pontosan szeretnéd követni a mintát
  • gyakorlattal a kezed hozzászokik és megtalálod a szemeket az ujjaiddal, a tűvel, rutinnal.
  • vezess mellette hasonló színű fonalat - jobban kivehetőek lesznek a szemek
  • fogyasztásnál elég kihagyni egy szemet, de ezt akár rábízhatod a véletlenre is :D
  • sokkal szebb lesz a végeredmény ha kifordítod ( a belső oldalára több szőr kerül a horgolás során) és alaposan kifésülöd.
  • érdemes lazábban horgolni, még akkor is ha tömve lesz.

Remélem tetszik ez a horgolt mókus neked is és ha szeretnéd megvásárolni, a boltomban megveheted:




,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi