· 

Troll

Rózsaszín kacsától a Troll hercegnőig...

Még mindig barátkozom vele.. megrendelésre készült, kihívás is volt :D Főleg a nemezelt haja, amit végül nem sikerült 100% osan szöszmenetesen megcsinálni. Sőt pink szálak vannak mindenhol a lakásban :D Remélem a maradékot majd feltudom valamire használni ... :)

Az ilyen karakteres figuráknál tényleg az a nehéz, hogy ne csak felismerhető legyen, de a rajzfilmben megelevenedő báját is az arcára tudjam varázsolni. Hiszen kis tulajdonosa ezt szereti benne, nem a készítőt :) 

 

Alap baba leírása amit felhasználtam hozzá, kiegészítve a troll fülekkel. A ruhája, haja nincs benne:

Download
alapbaba.pdf
Adobe Acrobat Dokument 419.7 KB
Trolls amigurumi puppy crochet
Troll - Pipacs

Rémült kacsa

Alap amigurumi baba - túlméretezett orral
Alap amigurumi baba - túlméretezett orral

Őszinte leszek: nekem így jobban tetszik tényleg .... az alap babamintával és a troll fülek nélkül ilyen lett. A szemeit elég nehéz jó helyre tenni, hogy tényleg hasonlítson az eredetihez. Igyekeztem.. és győzködtem a kacsát, ha felveszi a csini ruháját igazi troll hercegnő lesz belőle :D

 

Azonban előtte még a haját is meg kellett bűvölnöm. A haj alapjának egy kúpot horgoltam pink fonalból, jó nagy tűvel, hogy laza és lyukas legyen, amin a gyapjú tincseket áthúzhattam. (Mennyiség kb 2x 20 cm gyapjú köteg, talán 15 grammnyi.) Majd annyira nemezeltem csak, hogy később alakítható legyen  az arcához.

 

(Bocsánat hogy nincs több fázisfotó, egyszerűen nem jutott időm rendes fotókra )

 

 

 

 

Ruha

Khm.. igazából leírásom nincs :D Csak körbehorgoltam a baba testet hónaljtól térdig enyhe harang alakban. Igyekeztem próbálgatni az elején, hogy öltöztethető legyen. Vagyis aránylag könnyen le-fel húzható, de nem lecsúszó ruha lett belőle, méretre horgolva.

 

Kb 4 színt használtam fel (plusz a fehéret a virághimzéshez), sötét kéktől a világos türkiz színű fonalakkal játszottam , hogy szép színátmenetes ruhája legyen. Meghorgoltam a pántot, gombnak 1 cm-es szívószál darabot használtam (bevarrva fehér fonallal). Majd "rápöttyöztem" a fehér virágokat. 

Még nem az igazi...
Még nem az igazi...
Kis smink és fodrász azért kellett...
Kis smink és fodrász azért kellett...


boogID - amigurumi



,,Csak az jutott eszembe, hogy némelykor milyen agyafúrtan megbonyolítjuk az életünket, amikor az gubancmentesen is elég érdekfeszítő lehetne." 

 

Jót nevettem ezen az idézeten, hát ezért horgolok csomózok varrok mindent össze, ami eszembe jut, hogy máshol ne kelljen :)

 

Gyuris Bogi